Lovac na duše - Donato Karizi

"Kada pravda više nije moguća, ostaje samo oproštaj. Ili osveta".

"Lovac na duše" je knjiga koju sam dobila kao poklon za rođendan i koja mi na prvi pogled nije privukla pažnju. Odlagala sam početak čitanja, kako zbog naslova koji mi nije ulivao poverenje, tako i zbog manjka slobodnog vremena u tom periodu. Ali prevarila sam se. Knjiga me je oduševila. Kada sam počela, nisam je ispuštala iz ruku. Ono što me sada posebno raduje je i nastavak knjige, "Dečak od stakla" koja je sledeća na mojoj listi. 




Knjiga je triler/misterija i međunarodni bestseler koju je napisao italijanski pisac Donato Karizi. Radnja je smeštena u Rimu, glavnom izvoru teorija zavere, skrivenih simbola i tajnih društava, i prati  razvoj nekoliko priča koje na prvi pogled ne deluju nikako povezane. Imamo Markusa, koji radi na slučaju pronalaženja nestale devojke i koji se u isto vreme bori sa sumnjom u sebe nakon nesreće u kojoj je izgubio sećanje. Ne zna ništa o svojoj prošlosti i prethodnom životu, ali zato zna da prepozna anomalije, pronađe zlo i njegovo skriveno lice. Ne zna čak ni za koga radi, sem da je to neka tajna grupa i da mnogo zavisi od njega i njegovih veština. 


U drugoj priči imamo Sandru, forezničkog fotografa čiji je posao da snima mesta zločina. Pored svih užasnih stvari kojima svedoči na poslu, muči je i bolni period kroz koji prolazi u privatnom životu. Nakon gubitka muža u nesreći, dane provodi u sećanju na njega i zajedničke trenutke. Ali da li je to bila nesreća? 

Kada im se ukrste putevi, Markus i Sandra otkriće svet pun tajni, koji je osmišljen do najsitnijih detalja, ali i pomoći jedno drugom da spoznaju sebe.

Kao i u knjigama Den Brauna, i u ovoj knjizi se javljaju tajna društva Vatikana, simboli i skrivene poruke u večnom gradu. Ko voli misterije i neprestano uzbuđenje dok isčekuje naredno poglavlje, ovo je knjiga koju ja preporučujem. Držaće vas zainteresovanim i terati da razmišljate do poslednje stranice. A i nakon nje. Posebno je interesantno to što je pisac završio kriminologiju i što u svojim knjigama koristi naučne informacije, metode i čini knjigu mnogo realnijom i samim tim zanimljivijom. U svom istraživanju je otkrio najveću kriminalističku arhivu koja ne pripada ni FBI-aju, ni Interpolu već Vatikanu i na njoj je zasnovao roman "Lovac na duše".

Knjiga nas navodi da razmišljamo i o dobru i zlu. "Dobri ili loši, zli ili milosrdni, takvi se rađamo ili postajemo?".Da li je istina da jedno zlo rađa drugo i da li izabrati oproštaj ili osvetu ukoliko nam je neko ponudi?  Kako i sam pisac kaže:

"Ne postoje ljudi koji su samo dobri ili zli, i ko god kaže drugačije opasan je... Unutrašnje zlo može da se manifestuje na različite načine. Svi smo mi potencijalne ubice".



O autoru: 

Donato Karizi (1973) je završio studije prava i kriminologije u Italiji. Prvo se bavio pisanjem komedija za pozorišnu grupu koju je osnovao sa prijateljem. Nakon uspešnih pozorišnih komada i mjuzikala, bavio se i pisanjem scenarija za filmove i TV serije. Svoj prvi triler "Šaptač" je napisao 2009, a zatim slede i "Lovac na duše", "Dečak od stakla", "Vladar iz senke" i "Noć mi te uzima". Sve ove knjige je kod nas preveo Vulkan.


#triler #misterija

Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin