Game of Thrones - Gozba leda i vatre - jela sa Juga - deo 4

Nakon genijalne četvrte epizode ja stvarno nemam reči i jedva čekam da odgledam sledeću. Čini se da se radnja sve više ubrzava. Deneris je najzad rešila da upotrebi svoje zmajeve u borbi a ja se plašim da ne nastradaju pre vremena i konačne bitke protiv belih hodača. Pročitala sam razne teorije šta će se možda desiti i jedva čekam da vidim kako će se radnja razvijati dalje.

Kako se sada sve bitke vode na jugu, tako i ja u ovom postu obrađujem jela sa Juga. 

Na jugu je potpuno drugačije nego na severu. Klima i zemljište su bolji pa je i ishrana raznolikija. Veći je izbor žitarica, ali i ribe zbog više reka. Visoki Sad je poznat po bogatstvu. Kako novčanom tako i po bogatoj i raznovrsnoj hrani. Njihova ishrana sadrži dosta voća i slatkiša. Slatkiša, kao i divljači ima i u Dolu.

Sve u svemu, meni se više dopada ova južna kuhinja. Da li zbog toliko slatkiša i kolača ili je na jugu nekako toplije i sunčanije? Još uvek nisam utvrdila.  :)


Game of Thrones


Sestrinski gulaš



Game of Thrones


Ova slika deluje baš nekako lepo i ukusno. Sviđa mi se ovaj detalj da je gulaš serviran u pogači. Videla sam da se ovako serviran gulaš može dobiti i u Pragu. A verovatno i na drugim mestim.


Game of Thrones


Arjin tart


Ovo je recept koij se malo duže sprema, ali sam morala da ga podelim sa vama jer nosi Arjino ime. A i deluje jako ukusno na slici.  :)

Game of Thrones



Game of Thrones

Srednjovekovni biskviti sa medom


Da li sam pomenula negde da u srednjem veku nisu imali čokoladu? A da, jesam. Ipak, imali su načina da se zaslate i to kolačima sa voćem i medom. :)

Igra prestola


Ovi kolačići sa medom me podsećaju na mladenčiće. Verovatno zbog meda. Nema mnogo kolača koje jedem sa njim. A ovde mi se svidja što su pouti i cemetom. (Da, opet ja i taj cimet...  :)  )

Game of Thrones



Nadam se da vam se sviđaju ovakvi postovi. :)  Ukoliko napravite neki od ovih recepata, slobodno mi pošaljite ili me tagujte ukoliko postujete negde. Baš bih volela da vidim kako su ispali.


Nadam se da i vi, kao i ja, željno isčekujete sledeću epizodu. Očekujem da će biti baš interesantno. Ja sam od onih koji vole spojlere i čitam sve što dohvatim, ali moj drug ih ne voli (a pretpostavljam ni vi) pa moram da se strpim i sačekam epizodu a da ne pričam o njoj...  :/


Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Lovac na duše - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin