Utisci sa 62. sajma knjiga u Beogradu + ulov sa sajma!







Međunarodni beogradski sajam knjiga pod sloganom "Ključ je u knjigama" se polako privodi kraju i želela sam da sa vama podelim svoje utiske nakon posete istog. Iako sam redovno posećivala sajam knjiga u Nišu, Beograd je uvek bio nekako daleko, tako da je ovo moja prva poseta ovom sajmu. 

Par dana pred sajam sam bila jako uzbuđena gledajući sve te slike knjiga, popusta i sveukupne atmosfere. Pravila sam spisak i gledala kako da uklopim sve knige koje želim, ali i da mi ostane novac za neku nasumično odabranu na sajmu. Na kraju mogu reći da sam ispoštovala svoju listu.

Jedino nisam pronašla "Muzu" od Džesi Berton od izdavača Profil, i "Sisi - u potrazi za slobodom" od Alison Pataki koje izdaje "Znanje".





Sveukupan utisak sa sajma je odličan. Ja sam bila u petak i čini mi se da bilo taman ljudi. Nije bilo mnogo gužve i mogla sma da pogledam knjige i odlučim se. Očekivala sam da više dele promotivni materijal, bookmarkove i sl. Čini mi se da sam na ranijim sajmovima uvek dobijala nešto tako. A i lepo je za slikanje.  :) Možda je tako bilo prvih par dana pa se podelilo?

Što se popusta tiče, nisam zadovoljna. Očekivala sam da će popusti biti veći jer je ovo je ipak veliki sajam, sa dosta izdavača. Cene i akcije su bile iste kao i na sajtu, tako da ako niste imali priliku da posetite sajam, knjige možete naručiti i preko sajta.

Bio je veliki izbor knjiga na engleskom jeziku kao i dečijih knjiga i slikovnica. Takođe sam videla i nekoliko štandova sa stripovima.







Laguna


Laguna i Vulkan su imali najveće štandove, na kojima je uvek bilo gužve. Lagunu nisam mnogo gledala jer sam pre nedelju dana iskoristila Lagunin rođendanski popust i kupila knjige koje sam želela, ali sam videla da su im cene iste kao na sajtu. Nekako u poslednje vreme imam osećaj da im knjige jako skupe. 


Vulkan


Donato Karizi
Na Vulkanovom štandu sam se jako dvoumila šta da kupim i da li da podlegnem nekoj promociji. Želela sam da uzmem "Šaptača" od Donata Karizija ali ne sviđa mi se novi dizajn korica pa se nadam da ću uspeti nekad da pronađem stari, koji mi se uklapa uz ostale knjige.

Takođe sam merkala i "Tajnu devet soba" od Džesi Berton, kao i "Balkansku triologiju" od Gordane Kuić. Pročitala sam prve dve knjige i jako su mi se dopale. Knjiga je ogromna i cena joj je samo 800din, tako da se isplati ali verujem da je teška za čitanje. I na sajtu je ista cena, ukoliko je poželite.

Na kraju sam kupila treći  i najnoviji nastavak o Markusu i Sandri od Donata Karizija - "Gospodar senki" za 420din.

Čula sam da se su na Vulkanovom štandu kostimirni glumci radi promocije knjige "Mediči", ali ja ih nisam videla ni na jednom Vulkanovom štandu. Nažalost. :(





Evro Book


Evro BookOvim štandom sam oduševljena! Bila sam na oba štanda Evro Book-a i svi su bili ljubazni. Na ovom štandu stvarno mogu reći da su popusti bili stvarni i sajamski, i dobila sam dva bookmarkera. Jeej  :D Na ovom štandu sam kupila čak tri knjge. 

Kupila sam "Belgrejviju" od Džulijana Felouza. On je scenarista jedne od mojih omiljnih serija "Downton Abbey" i jadva sam čekala da je uzmem. Cena na sajmu je 500din. Takođe sam kupila i "Zov kukavice" i "Svilenu bubu" od Roberta Galbrajta (pseudonima J.K.Rouling) i to po ceni od 450 i 400din. Knjige su jako obimne i velike i ove cene su stvarno odlične. Imaju i dosta snižene Hari Poter knjige, kao i ova nova ilustrovana izdanja koja su na sajmu 2199din. Stvarno vredi posetiti njihov štand! 

Ono što je svako upotpunilo posetu Evro Book štandu je i upoznavanje Jovane koja vodi bookstagram Bookstaworm. Jedan od mojih omiljenih bookstagrama je upravo njen i ukoliko je niste otkrili do sada, obavezno je zapratite i uživajte u predivnim slikama. Jovana je, inače, jako interesantna i vesele osoba. Nadam se da ću imati priliku da je vidim i popričam sa njom ponovo.


Čarobna knjiga



Na štandu Čarobne knjige sam želela da kupim knjigu "Pozovite babicu" od Dženifer Vort koja je bila na akciji - 3 knjige za 500 dinara, ali se rasprodala dan ranije. Već duže vreme je nedostupna na sajtu pa sam se nadala da ću je bar ovde naći. Žena na štandu reče da je dosta kupuju učenici iz neke medicinske škole. Izgleda da je jako dobra. :) Ja mogu da potvrdim da je serija snimljena po ovoj knjizi odlična. 

Takođe, pored ovih knjiga kupila sam i šest knjiga o Šerloku Holmsu po ceni od po 100din. Želim da ih sakupim sve a nisam krenula na vreme sa tim. Iskreno, ne sećam se koji je štand u pitanju jer me je ponela cena, ali znam da je bio u hali 4. Takođe, ove knjige prodaju i na nekom drugom štandu po 200 din, tako da znate da pogledate sve.  :) 






Sve u svemu, zadovoljna sam knjigama koje sam kupila. Kada pogledam knjige koja sam kupila  i dobila samo u oktobru, jasno mi je da za mene nema više kupovine. Bar narednih nekoliko meseci..ili dok ne pročitam bar pola ovih kupljenih a nepročitanih. :)  Znači sada samo čitanje i pisanje o knjigama. :D 



Baš bih volela da čujem vaše utiske sa sajma. 

Da li ste zadovoljni popustima i šta ste sve pazarili?



Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Lovac na duše - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin