Book haul u oktobru

U poslednje vreme dobijam sve više ideja kako da unapredim blog i napravim ga raznovrsnijim. Pored recenzija i book tagova (u koje sam zaljubljena), odlučila sam da ubacim i book haul...a kasnije i još neke drugačije postove. 

Ideju za ovaj post sam dobila dok sam pokazivala drugu sve knjige koje sam kupila i dobila u oktobru. Videvši tu gomilu jasno je bilo da je moram podeliti sa vama. Ne sećam se da sam ikada nabavila ovoliko knjiga za ovako kratko vreme. :)

Razlog za to je naravno sajam knjiga, ali i moj rođendan i lagunin popust. A i moji prijatelji znaju već da je knjige najbolji poklon za mene. 

Oktobarski book haul


LAGUNA

Jedva sam čekala svoj rođendan zbog Laguninog popusta za članove kluba koji je 40% i kao poklon od društva sa odabrala ove knjige:

1. Krv na snegu - Ju Nesbe

Zainteresovao me je Nesbe i ja sam morala odmah da je pročitam jer nije toliko obimna. Više o njoj možete pročitati ovde.

2. Sneško - Ju Nesbe 

Još jedna Nesbova knjiga. Za nju sam se odlučila jer sam videla da je i film izašao i htela sam da ih uporedim. Nadam se da ću uskoro da je pročitam jer sam film već odgledala.

3. Bela princeza - Filipa Gregori

Ovu knjigu merkam već godinu dana i čekam da ulovim neki popust. Jedva čekam da vidim šta se dalje dešava sa mojim omiljennim kraljicama.

4. Kraljeva kletva - Filipa Gregori

Naravno da sam morala i ovu knjigu da uzmem. Zar ne? Kada završim sa periodom Rata ruža, valja se istražiti i period Tjudorovih.

Izdavačka kuća Laguna


VULKAN

1. Gospodar senki - Donato Karizi

Ovo je nastavak "Lovca na duše" i "Dečaka od stakla" koji sam uzela na sajmu i jedva čekam da vidim šta se sada dešava sa Sandrom i Markusom.

2. Sedam godina kasnije - Gijom Muso

Ovu knjigu sam dobila na poklon za rođendan. Do sada nisam čitala ništa od Gijoma Musoa i ovu  knjigu vidim kao idealnu priliku za to.

Izdavačka kuća Vulkan


EVRO BOOK

1. Gospodarevo siroče - Adam Džonson

Dobila sam je na poklon od drugarice i zainteresovala me je jer do sada nisam čitala o Severnoj Koreji. Nadam se da verno opisuje život tamo.

2. Belgrejvija - Džulijan Felouz

Posle gledanja Downton Abbey-a sam jako želela da gledam i čitam o nečemu sličnom i najzad sam uzela ovu knjigu na sajmu knjiga.

3. Zov kukavice - Robert Galbrajt

4. Svilena buba - Robert Galbrajt

Ove knjige sam uzela na sajmu. Pročitala sam neke recenzije i zainteresovala sam se za detektva Kormorana Strajka. Dodatno je doprinelo što je ove knjige zapravo napisala J.K.Rouling.

Izdavačka kuća Ebro Book


LIBER NOVUS

Na sajmu sam kupila i tuce knjiga o Šerloku Holmsu od Artura Konana Dojla i neke sam već počela da čitam. Šta ću kad misterijama i Šerloku ne mogu da odolim.

1. Šerlok Holms - Crvena nit (upravo je završavam)

2. Šerlok Holms - Znak četvorice

3. Šerlok Homes - Stalni pacijent (već sam je pročitala)

4. Šerlok Holms - Likovi plesača

5. Šerlok Holms - Baskervilski pas

6. Šerlok Holms - Vampir iz Saseksa

7. Arsen Lupen - Džentlamen - lopov - Moris Leblan

Gde je Šerlok, tu je i Lupen. Kada sam videla da je i ova knjiga izašla uz Blic Ženu i da ima veze, na nei način, sa Šerlokom morala sam da je kupim. Čitala sam da će izaći još dve knjige o Lupenu.

Liber Novus


OTVORENA KNJIGA

1. Dorijanovo zaveštanje - Nikola Jovanović

Ovu knjigu sam dobila poslednjih dana septembra ali sam je ubacila na ovu listu jer mi je jako drago što sam je dobila na poklon od pisca. Takođe sam imala priliku i da upoznam svog sugrađanina Nikolu i popričam malo sa njim. Opis iza knjige me je jako zaineresovao i jedva čekam da počnem sa čitanjem.

Nikola Jovanović


Takođe sam osvojila i tri knjižice Branislava Njušića koje je delila Katarina sa bloga Prerazmišljavanje. U pitanju su "Sumnjivo lice" i "Opštinsko dete" (prvi i drugi deo).

Nakon ovog ogrooomnooog book haula koji vidite, nema novih knjiga za mene. Potpuno sam bankrotirala i evo obećavam da narednih par meseci neću kupovati nove knjige. Mora neko ove silne knjige i pročitati...i pisati o njima. :D

Da li ste čitali nešto od (svega) ovoga?


Коментари

Популарни постови са овог блога

Dečak od stakla - Donato Karizi

Lovac na duše - Donato Karizi

Razum i osećajnost - Džejn Ostin